Anvendelse af endoscope 1200P inspektionskamera (abonn. gave )

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  user-587141 3 år siden.
Oprettet af
svingbroen
Registreret bruger

jEG HÅBER, DER ER EN ELLER ANDEN, DER KAN HJÆLPE MIG MED HENVISNING TIL OVENSTÅENDE.

jEG HAR GJORT ALT, HVAD MAN SKAL I DEN FORBINDELSE, DOWNLOADED, HVAD JEG SKULLE, KAMERAET VIRKER, DER ER LYS I DET, MEN JEG KAN IKKE TILSLUTTE INTERNETTET.

ER DER EN DER KAN HJÆLPE ? HVORDAN SKAL JEG GØRE DET, ENDOSCOPE FREMGÅR GODT NOK UNDER INTERNETTET, MEN FORBINDELSEN MANGLER. DER ER INTET, DER VISER, HVOR JEG SKAL ANFØRE MIN KODE TIL NETTET FOR EKSEMPEL

PÅ FORHÅND MANGE TAK.

SVEND AAGE

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Svend Aage

    Det var mange store bogstaver. Herinde regner vi det heldigvis ikke for råberi 🙂

    Hvordan skal du bruge kameraet? Hvis det skal være direkte tilsluttet din PC, kan du koble det til en USB-port, og springe hele WiFi delen over.


    user-587141
    Registreret bruger

      Jeg har nøjagtig samme wifi-forbindelsesproblem 🙁

       

      wifi = endoscope_xxxxxx som der står i manualen dukker ikke op på wifi-lsiten

      det gør derimod inskam-xxxxxx med den kræver kode

       

      på google finder jeg  12345678 som kode og så kobler min iphone til wifi inskam-xxxxxx

       

      starter jeg app ycamera som foreskrevet i manualen så snurrer hjulet og der kommer efter nogen tid en meddelelse om ingen forbindelse til wifi

       

      vil være rart hvis komputer for alle ville gøre en brugervejledning tilgængelig – som VIRKER

      Forummet 'ANDET COMPUTERUDSTYR' er lukket for nye emner og svar.