Jeg har stadig intet svar modtaget på denne efter 3 uger ?
Jeg har et Sony Smart TV hvortil jeg har tilsluttet en Toshiba ekstern harddisk (2TB) til optagelser. Jeg har optaget en del film som jeg af og til ser. Nu vil TV’et ikke vise disse optagelser, men oplyser at der ”ingen elementer er til visning”. Når jeg forsøger at optage nye film, oplyses at ”optagelsen er indstillet, men HDD kapaciteten er opbrugt og jeg skal slette unødvendige filer”.
Jeg har sat den eksterne harddisk til min computer, der viser at det er brugt 1,8 TB, og der er 0,2 TB ledig. Computeren kan ikke vise eller afspille filerne, meget forståeligt når de er optaget på Sony TV. Jeg har lavet en gennemgang af den eksterne harddisk på computeren, og den viser at der ikke er fejl på harddisken.
Hvordan får jeg den til at virke igen, uden at skulle slette de optagelser der er på den eksterne harddisk.
Mvh
Jesper
Beklager, det er fordi det er et svært spørgsmål, og jeg bliver nødt til at gætte mig lidt frem. Har du prøvet at flytte nogle filer til computeren, og dermed frigøre noget plads på harddisken.
Det er muligt, at den resterende plads er for fragmenteret til at den kan bruges.
Men det er egentlig et spørgsmål, du bør stille til Sony, for vi kender ikke detaljerne i deres TV.