Tastatur Logitech S 510

Ikke løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 9 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
ecodama
Medlem

Har problemer med mit tastatur  Logitech S 510 som er updateret med sidste software opdatering. De fleste af specieltaster fungerer korrekt f.eks. F1, F2,F3,F4 og F5 men så slutter det F6 (Gentag virker ikke). Har prøvet flere ting uden held har mistanke til mit Win 8.1 styresystem.Findes der en tast der i Win 8.1 kan bruges til gentag??

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hvad sker der når du trykker på F6?


    ecodama
    Medlem

      Der sker intet.

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Jeg er lidt i tvivl om hvilken funktion, du er ude efter. F6 skulle gerne skifte fokus mellem forskelle dele eller paneler i et program.


        ecodama
        Medlem

          Jeg er ude efter det den skal ifølge tastaturet nemlig gentage. Det har fungerte før!!

           

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Gentage hvad? I hvilken sammenhæng? Hvordan har det helt præcist fungeret før?


            ecodama
            Medlem

              Eksempel: Jeg skriver i Word dukoment komputer og trykker på F6 -så gentages ordet. Eller hvis jeg i miot regnskansprogram har skrevet en linje jeg gerne vil have gentaget på næste linje – ja skal det ved trykke F6 gentages.

              Håber det forklarer problemet.

               

              Christian Bugge
              Christian Bugge
              Registreret bruger

                Jeg beklager, at du ikke har fået svar. Jeg husker, at have skrevet det, men noget er tydeligvis gået galt, så svaret ikke er blevet slået op.

                I Word på Windows 7 bruges F4 til at gentage sidste handling.

                Forummet 'ANDET COMPUTERUDSTYR' er lukket for nye emner og svar.