Acer Aspire 5349

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  keld m 9 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
brinkholm-kabe850703
Abonnent

Efter PC’en har været rullet tilbage til fabriksindstillinger er alt tekst i kontrolpanelet blevet på Engelsk. Jeg valgt ellers Dansk, til det hele ved geninstallionen. Den skriver Dansk på tasteturet og tidssonen er også på Dansk. Jer har rullet den tilbage to gange med samme reultat.

Så mit spørgsmål er hvordan får jeg den over på Dansk tekst igen

 

 


keld m
Abonnent

    Hej brinkholm-kabe

    Prøv i kontrolpanelet (Store ikoner)  at vælge Område>Placering og her vælge Danmark og se om det hjælper. Jeg bruger W8.,1 har du en anden version af Windows skal du måske bruge en anden sti, men forhåbentlig noget der ligner.

    Med venlig hilsen Keld

    Hej Keld

    Jeg har Windows 7, og på den heder det Region &  Language, og der et alt sat til Dansk, og det hjælper ikke.


    keld m
    Abonnent

      Hej igen

      Desværre er Windows versioner meget forskellige, ogå med hensyn til oversættelse af sprog.

      Som sagt har jeg en dansk version af windows 8.1. Jeg har ingen mulighed for at teste, så der bliver lidt gætværk.

      Prøv i Kontrolpanelet(store ikoner) at vælge ‘Location’>’Default Location’ og se om du ikke kan finde et sted at vælge ‘Danmark’ (Enter a default location)

      Opdateret. Med venlig hilsen Keld

      Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.