Acer M3802

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 13 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
alex olsen
Medlem

Undertegnede har en Acer M3802, købt for ca 8 mdr siden.

Har været sendt til Acer i Tyskland 3 gange uden succes via computercity.

Fejlen er, at efter ca. 1/2 time, bliver levende billeder dårlige, hakker, samt

lyden bliver hakkende og dårlig.  Desuden vil musemarkøren ikke følge med på skærmen i samme moment.

Det er ved brug af Flt. simulator og levende billeder fra yousee at fejlen kommer.  Også en DVD film har lavet samme problem.

3 gange er den cheket på værkstedet, og alle 3 gange ny installeret programmerne

og der er ikke fundet nogen fejl siger de.

Jeg medsendte en optaget cd rom, med de konkrete fejl som jeg optog, men det gave ingen

resultat.

Kan det være et bundkort eller grafikkort?  har ikke megen lyst til at sende den afsted igen.

 

mvh Alex olsen 

 

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Umiddelbart vil jeg sige at den overopheder – det er meget symptomatisk at grafikken begynder blive usikker når temperaturen når op på og over det kritiske punkt – vær sikker på ikke at sidde med pc’en i skødet så du blokerer for udluftningsribberne og få evt. checket op om din ventilator kører tilsfredsstillende.

    Ud over det mener jeg helt klart at det er et problem din forhandler skal sørge for at få udbedret for dig eller i det mindste checke at termostaten der skal styre ventilatoren er i orden.

    Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.