Hej – PC-hjælp!
Jeg har en Vista-msk. hvorpå jeg har to brugere, den ene bruger en adgangskode, men når jeg har indtastet koden skriver den: “Tjenesten brugerprofil ikke til rådighed”. Den anden bruger kan jeg godt åbne, uden adgangskode. Jeg har under hjælp fundet at jeg burde kunne oprette en ny brugerprofil via den anden bruger. Administrer en anden konto. Desværre kan jeg ikke komme videre når jeg har indtastet koden, dvs. OPRET EN NY KONTO kommer ikke frem. Er der andre muligheder for at komme ind til mine ting, har ikke fildeling så hvad gør man så ??
Håber I som sædvanligt kan hjælpe.
Venlig hilsen
Ole Rasmussen
Prøv at nulstille adgangskoden med PCWin Recovery som beskrevet i det seneste nummer af KfA 4-2014, side 28 ff.
Hej Aksel
Tak for forslaget. Jeg har fået fjernet koden, men kan stadig ikke komme ind. Den skriver: “Brugerprofilen kan ikke indlæses” Makinen har kørt noget langsomt og ustabilt på det sidste, har Norton indlagt. ????
Venlig hilsen
Ole Rasmussen
OK. Jeg havde misforstået.
Prøv at læse her:
http://support.microsoft.com/kb/947215
Der er 3 løsninger, som du kan vælge imellem.