Canoscan 8600F

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Leif Jonasson Leif Jonasson 12 år, 12 måneder siden.
Oprettet af
bent follin585502
Abonnent

Jeg har Canoscan 8600F Kører med Win7

Scanner er begyndt at komme med fejlmeldinger om, at der ikke er plads nok på target disk – men det er der.

Jeg har afinstalleret scanner og derefter reinstalleret – og det hjalp i starten men nu kommer meldingen op iigen. Presto , Page manager kan slet ikke medens Canotools virker – når jeg ændrer på settings hver gang før scanning

Leif Jonasson
Leif Jonasson
Supporter

    Hej Bent,

    der er en fejl i Canons software, som jeg har set omtalt flere steder. Den løsning, de fleste eksperter anbefaler er at vælge en anden folder at scanne til, end den Canon anbefaler. Jeg har ikke selv programmet, men det handler altså om at ændre destinationsfolderen for dine indscanninger fra den Canon har forudindstillet. 

    Du skal ind i Indstillinger/Settings og vælge det sted, scanneren gemer midlertidige filer. På engelsk: “Select Folder where Temporary Files are Saved” (eller noget iden retning). Prøv evt. nogle forskellige mapper og se, om det hjælper.

    Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.