Fejl 0x80070037

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  dusty123 12 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
dusty123
Medlem

Hej!

Jeg har for søgt at kopiere billeder fra min Bærbare  ASUS ud på en USB . Det har jeg gjort masser af gange men pludselig popper der følgende op: Fejl 0x80070037 “Den angivne netværksressource eller enhed er ikke længere til rådighed??” “En uventet fejl forhindrer dig i at kopiere filen”

Jeg bliver ustandselig bedt om scanne og reparere flytbar disk, og forsøgt men det hjælper ikke. Jeg har prøvet flere forskellige USBèr uden held.

Håber at der er nogen som kan hjælpe.

Hilsen Søren


dusty123
Medlem

    Jeg skal lige tilføje at jeg har windows 7 64 bit som styresystem


    larsjensen
    Abonnent

      Efter at have læst denne side http://support.microsoft.com/kb/961804 vil jeg sige ‘antivirus’! Det er for omfattende lige at oversætte fra engelsk, men du kan jo selv gå i gang:)

      For mig at se er problemet mere nedslående, nemlig at harddisken er ved at udvikle problemer. Formodentlig er der et sted på disken, hvor den kæmper så længe med at læse sine data, at Windows opgiver at vente.

      Min anbefaling: Få kopieret så meget ud fra disken som muligt, mens du kan.

      Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.