MIN PC ÅBNER IKKE DE PROGRAMMER JEG EFTER INSTALLATION PRØVER AT KØRE (EXE)

Ikke løst
Dette emne indeholder 10 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  william lerche 6 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
william lerche
Abonnent

Windows-udgave på pc’en:
Beskrivelse af problemet:

Jeg har Windows 7. Jeg har hele natten prøvet at installere 2 programmer fra FORDELSZONEN.

Jeg kan godt installere men jeg kan ikke EXE eller RUN.  Min pc spørger hvilket program den skal

benytte for at åbne programmet. Eller køre programmet. Og jeg aner ikke hvilket program jeg skal anvende.

Jeg har prøvet mange, rigtig mange. Men det hjælper ikke. Kan nogen hjælpe.

 

 


KurtAmstrup
Abonnent

    Har du prøvet downloade programmene via Chrome?

    Nulstil eventuel browser.


    william lerche
    Abonnent

      HEJ IGEN. Jeg har nulstillet min browser. Det hjalp ikke.

      Min pc placerer det program som jeg gerne vil have ind på min pc i “overførsler” og herfra forsøger jeg så at åbne programmet for at udføre en “exe” for at installere programmet. Jeg bliver spurgt hvilket program jeg ønsker at åbne programmet med. Og det program har jeg ikke fundet. Jeg har forsøgt igen flere timer men beder nu om hjælp. Det morsomme er at det er et antivirusprogram fra Fordelszonen jeg gerne vil have ind på min pc. Men som sagt er det ikke lykkes for mig endnu. Er der nogen der har et godt forslag.


      william lerche
      Abonnent

        HEJ IGEN.

        Nu har jeg så været inde på en hjemmeside for at få samme fil andet sted fra. Her er der ingen problemer med at downloade, unpacking, scanning og installing. Det synes jeg faktisk er for dårligt af vores kære komputerblad.                       For i fordelszonen var det helt umuligt bare at downloade. Men selvfølgelig er problemet alligevel ikke løst. For jeg er ikke i stand til at logge ind på BITDEFENDER CENTRAL ACCOUNT. Og det skal man åbenbart være selv om det er en FREE program. For ellers kan man ikke aktivere programmet. Har Komputer et godt forslag ??

         

        Steffen Nielsen
        Steffen Nielsen
        Komputer for alle

          Kære William

          Jeg beklager de problemer, du har haft. Det er meget underligt, for exe-filer bør bare åbne i Windows uden sværdslag. Kan du fortælle, hvilke to programmer, det drejer sig om (Bitdefender Antivirus Free? + et andet), så jeg kan undersøge, om der er nogle problemer, vi ikke harværet opmærksom på.

          P.S Det er rigtigt, at du skal registrere dig med din email-adresse for at bruge Bitdefender Antivirus Free. Det er gratis.

          Med venlig hilsen

          Steffen Nielsen

          Komputer for alle


          william lerche
          Abonnent

            HEJ IGEN. Det drejer sig også om Bitdefender Anti-Ransomware. Her er det heller ikke muligt at downloade noget som helst. exe- funktionen er der bare slet ikke. Man skal imidlertid også logge ind på Bitdefender Central Account selv om man har en FREE program. Men det er ikke muligt. Ligegyldigt hvor mange gange jeg prøver at påvirke ruden hvorpå der står log into Bitdefender central Account sker der bare ingenting.Tilsyneladende er der flere der har haft samme problem. Jeg har spurgt på nettet hvad man gør og har her fået et svar der, hvis man som jeg benytter internet Explorer skal man : Press Ctrl+Shift+Delete m.m. Men det virker heller ikke. Jeg tror jeg opgiver og beder om at Komputer for Alle fixer deres problem i Fordelszonen. MVH: William Lerche

             


            KurtAmstrup
            Abonnent

              Hej

              Det hjælper dig desværre ikke men jeg hat lige tjekket om jeg kan downloade begge programmer – det gik fint og let.

              Mon ikke det er din PC der har problemerne.


              william lerche
              Abonnent

                HEJ IGEN.

                Kurt Amstrup. Jeg må spørge dig om du også benytter Windows 7 ?

                Jeg kan ikke forstå at såfremt jeg benytter en anden leverandør af programmet i stedet for Fordelszonen, så kan jeg godt downloade og exe- systemet fungerer fint. Men det gør den ikke når jeg forsøger at downloade fra Fordelszonen. Men er det min Windows 7 der har en fejl, hvorledes retter jeg så den ?


                KurtAmstrup
                Abonnent

                  Hej

                  Jeg bruger Windovs 10 – jeg har en bærbar med Windovs 7 – jeg tjekker på den i morgen.

                  Har du tænkt på at opgradere til Windows 10?


                  KurtAmstrup
                  Abonnent

                    Jeg har prøvet at downloade til Windows 7 – det fungerede OK.

                    Jeg kan kun anbefale at opgradere til Windows 10 – den ligner meget Windows 7 – men er mere stabil.

                    Alternativt installer Windows 7 igen.


                    william lerche
                    Abonnent

                      HEJ IGEN IGEN.

                      Tak for din tålmodighed. Jeg må nok bide i det sure æble og købe en ny pc.

                      Et sidste spm. er : Kan det være fordi mit Windows 7 er 32 bit at det ikke fungerer ??

                      Med venlig hilsen og tak for din indsats.

                      Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.