Paragon Defrag 2010

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 13 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
Fc
Medlem

Efter at have installeret Paragon Total Defrag 2010 som lå på CD 3 på jeres Blad, Skal jeg pludselig vælge om jeg vil starte op med Windows 7 eller Linus,for at komme videre i processen, når Computeren starter eller Genstarter.

Jeg har ikke Linus og har ikke haft det på min Pc.

 

Hvordan kommer jeg tilbage til normal opstart, har prøvet at slette programmet igen, samt gendannet computeren fra et tidligere tidspunkt. Uden det ønskede resultat.

Jeg ser frem til nogen kan fortælle hvordan man ændre opstarten, så jeg bliver fri for dette irriterende valg

Mvh Fc

Den enkleste måde at løse problemet er at starte fra din Windows-CD og derefter vælge reparation af Windows. Det giver en grafisk menu, hvor det øverste punkt er reparation af startproblemer. Vælg det, så vil Windows automatisk gennemgå de mest hyppige problemer og give dig standardindstillingerne tilbage.

Jeg vedlægger et skærmskud, der viser menuen på engelsk. Det er øverste punkt, du har brug for.

Det undrer mig i øvrigt, at problemet opstår. Total Defrag burde ikke i sig selv ændre startmenuen. Men hvis du har været nødt til at genstarte computeren for at gennemføre en defragmentering, vil opstarten blive ændret midlertidigt – og det vil netop være til et minimalt Linux-system, hvis eneste opgave er at defragmentere harddisken og derefter vende tilbage til normal systemstart.


bnfoto
Medlem

    Hej.

    Et andet problem med Total Defrag, er at jeg får en besked der lyder sådan: error 1327 invalid drive:h: det underlige er at jeg ikke kan se at der skulle være et ‘h’ drev på min komputer 🙂

    M.v.H.

    B.N.

    Jeg har videresendt problemet til Paragons tekniske afdeling, der vil se nærmere på det. For at fremme ekspeditionen har jeg foreslået dem at skrive direkte til dig for at få flere detaljer eller foreslå løsninger.

    De svarede omgående med denne vejledning. Lad mig høre, om det virker:

    The problem could be either in registry of the machine or in the fact that Windows system is installed on non C: drive.

    In any case, please connect a USB flash disk to this machine – get to Windows Disk Management (right click on My Computer – manage – disk management) and assign there a drive letter H: to this flash drive. Then try to install. Does it work?

    If not then please release C: drive (it could be assigned to Card Reader slot) and then try to assign it to Flash drive. Run installation. Must work.

    Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.