PC Check & Turing 2011

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af tips tips 12 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
ja34
Medlem

Jeg har modtaget og installeret ovenstående program på min PC med Windoes 7, det har KUN givet probelmer.

Det vare utroligt lang tid hvergang jeg skal logge på internettet, den skriver hele tiden fejl, langt om længe kommer den så selv på.

Jeg kan ikke længere komme på netbank efter jeg har “renset” pcén med ette program, jeg har været i kontakt ked hotline ved netbanken, vi har prøvet med alt mulig og deres svar er at er fjernet nogle vigtige filer i min PC !!!!!!

Hvad gør jeg nu ?

 

tips
tips
Registreret bruger

                   Windows er sansynligvis alvorlig skadet i filsystemet.

     

    Slet harddisken total, og rigtig god ide, overskriv harddisken 35 gange med eraser, så den er total tom som da den var ny.

     

    Og så laver du en ny installation med Windows, og alle de andre programmer.

     

    Der er jo den mulighed at du piller harddisken ud af din computer og sætter den til USB stik i en anden computer, så at du kan slette den helt i bund, men det kræver jo stik og de nødvendige kabler og strømforsyning.

     

     Windows er totalskadet.

    Henning Rasmussen
    Henning Rasmussen
    Komputer for alle

      Prøv først fortryde din oprydning med PC Check & Tuning. Programmet gemmer selv backup af alle indstillinger undervejs. Du kan se hvordan på nogle af de sidste sider i bogen.

      Tjek om dette løser problemet og skriv så gerne tilbage.

      Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.