Problemer med NEM ID

Ikke løst
Dette emne indeholder 10 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
Holger Jakobsen
Medlem

Når jeg vil lokke på med NEM ID, kommer der kun en tom ramme frem.

Det er kun på min egen PC, på andre virker det fint.

Jeg har geninstaleret JAVA, uden resultat.

Jeg så på et tidpunkt en meddelelse om:

Du har slået JAVA SCRIPT –  eller  Cookies fra ?

Håber i kan hjælpe mig

M.V.H.  Holger Jakobsen 

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Prøv at gå ind i ‘funktioner’ og vælg ‘internetindstillinger’ nede i bunden. vælg så fanebladet ’sikkerhed’ – her er en skyder der skal stå på ‘mellem’ – endvidere skal du lige checke knappen der hedder ‘brugerdefineret niveau’ – her kommer en lang rullemenu og du skal næsten helt ned i bunden indtil der står noget med ‘active scripting’ og ’scripting af javaappletter’ – begge disse skal være markeret med ‘aktiv’.

    Tak for dit svar men det hjalp desverre ikke.

    Jeg bruger Tønder net bank

    Styresysten Viste  og

    Antivirus program   Norton

    [quote=jan larsen]

    Prøv at gå ind i ‘funktioner’ og vælg ‘internetindstillinger’ nede i bunden. vælg så fanebladet ’sikkerhed’ – her er en skyder der skal stå på ‘mellem’ – endvidere skal du lige checke knappen der hedder ‘brugerdefineret niveau’ – her kommer en lang rullemenu og du skal næsten helt ned i bunden indtil der står noget med ‘active scripting’ og ’scripting af javaappletter’ – begge disse skal være markeret med ‘aktiv’.

    Det Hjalp desværre ikke, disse indstillinger er i orden
    Jeg ved næsten ikke hvad jeg kan fortælle mere.
    Mit styresystem, er Vista
    Min bank, er Tønder Netbank

    [/quote]


    Peter Jensen
    Medlem

      Bruger du Firefox eller Internet explorer ?

      Mvh. Peter

      [quote=pj]

      Bruger du Firefox eller Internet explorer ?

      Mvh. Peter

      Jeg bruger internet expolrer

      Mvh. holger

      [/quote]

      jan larsen
      jan larsen
      Supporter

        Du kan forsøge at fjerne Java helt med et afinstilaleringsprogram som f.eks. Revo unistaller og så forsøge en ren installation af Java uden gamle rester. Det er også vigtigt bruge den nyeste Javaversion – den finder du her:

        http://www.java.com/en/download/ie_manual.jsp?locale=en&host=www.java.com

         

         


        Peter Jensen
        Medlem

          Bare som et forsøg..prøv at besøge din netbank med firefox…så bliver vi alle klogere

          [quote=jan larsen]

          Du kan forsøge at fjerne Java helt med et afinstilaleringsprogram som f.eks. Revo unistaller og så forsøge en ren installation af Java uden gamle rester. Det er også vigtigt bruge den nyeste Javaversion – den finder du her:

          http://www.java.com/en/download/ie_manual.jsp?locale=en&host=www.java.com

          Desværre, det gav heller ikke nogen virkning.

          Mvh. holger

           

           

          [/quote]


          Gaio2015
          Medlem

            Kan det være norton der på en eller anden måde blokerer ?


            Anonym

              Jeg har haft samme problem som blev løst ved at afinstaler og køre Ccleaner og genstart komputteren inden ny instalation af java.

              Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.