Sikkerhedskopiering vil ikke køre

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 10 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
kiso55
Registreret bruger

Hej eksperter

Jeg har for nyligt fået nyinstalleret win7 64 bit, og alt kører fint lige undtagen sikkerhedskopiering. Når jeg forsøger at sætte windows sikkerhedskopiering til at køre til ekstern harddisk (der er masser af plads på denne), kører kopieringen et kort stykke tid og stopper så (barren når kun et lille stykke). Alle opdateringer er umiddelbart hentet via windows update og jeg har prøvet at starte sikkerhedskopieringen op adskillige gange efter genstart. Jeg får beskeden: “Der er opstået en intern fejl. Forkert parameter (0x80070057)”.

Kan der være en opdatering som windows update ikke har fundet og som er skyld i at sikkerhedskopieringen ikke bliver gennemført??

Håber I kan komme med et godt råd.

Med venlig hilsen

Kim

 

 

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Prøv at at starte med at lave en kontrol af integriteten af de diske, du forsøger at sikkerhedskopiere: Åbn Computer fra startmenuen, højreklik på disken og vælg Egenskaber. Klik på Funktioner og Undersøg nu…

    Sæt hak udfor Ret fejl i filsystemet automatisk og klik Start. Gentag for samtlige diske, du ønsker at sikkerhedskopiere.

    Når du beder Windows kontrollere den disk, hvorpå Windows er installeret, får du beskeden Windows kan ikke kontrollere denne disk, mens den er i brug. Klik Planlæg kontrol af disk og klik OK. Disken kontrolleres nu ved næste genstart, førend Windows startes.


    kiso55
    Registreret bruger

      Hej Christian

      Har gennemført kontrol af integriteten på samtlige diske, og derefter forsøgt at køre sikkerhedskopiering igen, men der meldes fortsat om fejl: “Der er opstået en intern fejl. Forkert parameter (0x80070057)”. Når jeg går ind i løsningscenteret og ser under “vis detaljer”, så henvises der her til fejlkode: 0x81000101.

      Med venlig hilsen

      Kim


      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Jeg beklager, jeg er kommet til at sylte dit spørgsmål.

        Har du stadigvæk problemet? I så fald, vil jeg meget gerne se et skærmskud af fejlmeddelelsen. 

        En nem løsning på problemet kunne være, at bruge et andet backup program, fx EaseUS Todo-backup, som findes på cd’en.

        Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.