Jeg har en HP en stationær HPE Pavillion 532. Nu lukker den ned når jeg bevæger mig på nettet. Idag på BT.dk. Også når jeg vækker den efter slumring. Igår scannede jeg med med mine 5 programmer bl.a. Kaspersky, Malwarebytes og WiseCare 365 Pro.
Problemsignatur:
Navn på problemhændelse: BlueScreen
OS-version: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landestandard-id: 1030
Flere oplysninger om problemet:
BCCode: 19
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA8009D8C010
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFFA8009D8C010
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
C:WindowsMinidump 32615-29172-01.dmp
C:UsersAmaliemusAppDataLocalTempWER-67782-0.sysdata.xml
Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0406
Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som er offline:
C:Windowssystem32da-DKerofflps.txt
.
Håber at jeg selv kan rette fejlen. Venlig hilsen Carsten
Gå ind på Microsoft.com hjemmeside, og hent den .dmp. Fil, og læg den derind, som mappens placering henviser til. Overskriv filen.
Dette er en typisk årsag til, at det sker, når vi får opdateringer fra Microsoft, muligvis fordi opdateringen ikke er færdig lavet,inden frigivelsen af opdateringen.
Meldtilbage, hvis der opstår, eller den blå skærm kommer tilbage, så ser vi på den anden.
Du kan om ikke andet spørge Microsoft,om denne dmp fil. Og. Så fortælle, at den har forårsaget den berygtede blå skærm, i din Windows styresystem.
Som jeg læser Microsoft skal jeg uploade filen til skydrive med besked om hvor den skal ligge. Det er for avanceret for mig. Kan I lave en beskrivelse som i bladet 1 åbn . . . 2 vælg . . . etc. hvor jeg finder filen, placering og overskriv?
Venlig hilsen Carsten
I plejer at svare samme dag, så har I modtaget mit svar?
Det er nu ikke sådan, at medarbejdere, abbonenterne og andre fagfolk sidder med alle spørgsmålene og svaret her-og-nu, da noget bruger lidt længere tid, end andre “mest gængsige spørgsmål”
Der er mange nybegyndere, og nysgerrige, hvor det enten er svært at svare på, via computerskærmen, fordi problemet er måske mere besværligt og tidskrævende, på skærmen, end ved computeren hos abonnenten.
De mest erfarne brugere (abonnenter) Af al software, er der ikke sikkert, at vedkommende er ved skærmen. Ferie og sygedage er noget, der kan forårsage en længerevarende ventetid, end, hvis alle erfarne brugere, der er fortrolig med alle softwares, var ved skærmen 24/7-366
Mit budskab, som du kunne få Microsoft til at hjælpe dig, er den bedste hjælp jeg kan hjælpe dig med.
Hvis Microsoft laver en ny opdatering, der er forårsaget til den Blå Skærm af Død, så den er væk næste gang, så er problemet løst.
Alternativt, så kontakt enten dem på hjemmesiden, eller på mail, og fortæl medarbejderen, hvad der står på skærmen, når du får den berygtede Blå Skærm af Død. (BSOD). Muligvis kan de gøre det for dig, via telefonen.