Windows 10

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
isbye
Abonnent

Hver gang jeg starter op, kommer flg. meddelelse:

“Der var problemer under start af C:UseErikAppDataLocalPoolStyleBinPoolStyle.dll

Det angivne modul blev ikke fundet.”

Når jeg så trykker på OK, fortsætter starten. Hvad kan jeg gøre? M.v.h. Erik 🙂

 

Tak for svaret! Men hvor finder jeg Sysinternals Autoruns.

Jeg har fået en ny:

C:UserErikAppDataLocalCameraBuilderxBinCameraBuilder.dll

Er det same procedure?

M.v.h. Erik

 

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Prøv følgende:

    1. Hent Sysinternals Autoruns her og udpak filen: https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

    2. Højreklik på Autoruns.exe, klik Kør som administrator, og bekræft.

    3. Skriv poolstyle.dll i tekst-feltet Filter øverst, og tryk Enter.

    4. Fjern fluebenet udfor de viste linjer nedenfor.

    5. Luk Autoruns, og genstart computeren.


    isbye
    Abonnent

      Tak for svaret! Men hvor finder jeg Sysinternals Autoruns.

      Jeg har fået en ny:

      C:UserErikAppDataLocalCameraBuilderxBinCameraBuilder.dll

      Er det same procedure?

      M.v.h. Erik

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Hvis problemerne er opstået i forbindelse med Windows 10-opgraderingen, skyldes de sandsynligvis software-kompatibilitetsproblemer. 

        Det kan være en god ide at forsøge at afinstallere de specifikke programmer: Prøv at se, om du kan finde noget, der hedder Camera Builder under Kontrolpanel > Fjern et program.

        Hvis det ikke fungerer, så prøv med fremgangsmåden, som jeg beskriver i mit tidligere indlæg.

        Sysinternals Autoruns skal du hente her hos Microsoft: https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

        Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.