.

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 12 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
B. Nielsen
Medlem

 

 

Windows Live Mail er gået over til at bruge Microsoft SkyDrive til vedhæftede filer, det er muligvis her problemet ligger. Andre har rapporteret, at problemet forsvinder, hvis de er logget ind på en Windows Live konto. Prøv det (opret en om nødvendigt).

Hvis det ikke løser problemet, vil jeg kigge efter andre kilder til problemet.


B. Nielsen
Medlem

    Hvor finder jeg en “windows live konto”..? og hvad er det…

    Jeg har en konto hos windows live mail..

    Og en hos windows live messinger..

    Mvh/Benny

     


    Tips3
    Medlem

                        Du er en heldig mand,

      Ja du er jo det helt rigtige sted, ja det hele findes jo i et system der hvor at du nettop har en konto.

      Prøv at logge på den Windows live konto, og prøv at kikke lidt på det hele, så finder du nok både din messinger konto og lidt sky også.

      Men din Windows live 2011 kan jo fungerer både ofline og online, hvis at du har din mail konto hos TDC feks eller DLG tele.

       

      Så et godt råd til dig, du er nød til og bruge tid på at sætte dig grundig ind i din live konto hos Microsoft, så du ved besked med hvad at den indeholder.

       

      [quote=Nielsen]

      Hvor finder jeg en “windows live konto”..? og hvad er det…

      Jeg har en konto hos windows live mail..

      Og en hos windows live messinger..

      Mvh/Benny

      [/quote]

      To forskellige konti på Windows Live? Så er du rigeligt forsynet…

      Det burde fungere, blot du er logget ind med én af dem. Måske er du logget ind med den forkerte?


      B. Nielsen
      Medlem

        .

        Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.