Som det ses på skærmskudet,åbner E-mailen.Der trykkes nu på se mere,Explor åbner men siden er tom som det ses på billedet. VH.LM
Den har vi to vist haft før – undskyld jeg ikke har reageret på dit sidste indlæg, selv om jeg jo selv bad om en mere udførlig beskrivelse 🙁
Jeg tror du skal prøve at lave en nulstilling af ie’s indstillinger for at se om det hjælper.
Det gør du ved at trykke på tandhjulet –> ‘internetindstillinger’ –> fanebladet ‘avanceret’ –> knappen ‘nulstil’
Det får din ie til at starte forfra med fabriksindstillingerne og muligvis må du selv tilrette igen hvis du har foretaget nogle indstillinger selv hen ad vejen.
Alternativt kunne jo forsøge at indstallere Firefox eller Google chrome ( de kan sagtens køre sammen med ie uden problemer) og så se om det samme er tilfældet med disse browsere – i så fald må problemet jo ligge i outlook i stedet, men det tror jeg nu ikke helt på.