Dublering af indgående mails

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  finnh 5 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
user-329568
Abonnent

Hej,

Jeg opdagede i dag, at alle mine indgående mail var dubleret. Hvad i alverden er det, der foregår og hvordan får jeg fjernet halvdelen af disse mails (vi taler om flere tusinde….)? Mvh. HN


finnh
Abonnent

    Spændende. Jeg har samme problem. Jeg synes det opstod da jeg installerede Office 365, men venter spændt på svar. Jeg har dog kun 1900 mails.

    mvh

    FinnH

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Hej

      For at sige noget meningsfuldt om det problem har jeg brug for at vide, hvilke postsystemer (program og udbyder), I bruger. Og gerne også om i bruger IMAP eller POP3 til at hente posten.


      user-329568
      Abonnent

        Hej,

        Programmet er OUTLOOK 2013 og jeg bruger POP3 for at hente posten. Jeg har det program, der hedder Diskboss (det skulle kunne fjerne dubletter) men tør ikke rigtigt gå i gang med det – tænk hvis det nu fjerner for meget…….

        Mvh.

        Henrik N.


        finnh
        Abonnent

          Jeg bruger Windows 10 mail og Outlook 365. Windows 10 til det hurtige overblik og sletninger af skrammelmails, og  365 til egentlig korrespondance, hvor jeg for eksempel har brug for at indsætte andre signaturer end den ene, jeg kan bruge i Windows10 mail.. I en periode har der ikke været problemer, men nu er de kommet igen.

          Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.