Jeg har brugt Em Client i ca. 2 år hvor det har virket upåklagelig, for nylig fandt jeg ud af at når jeg sendte til modtagere der brugte Yousii får ingen mail fra mig, de går i spam kassen ved Yousii og jeg kan ikke se at den ikke er leveret.
Er der nogen der ved hvad det skyldes?
Venlig hilsen Aageth
Vedhæftede filer:
Hej Aage
Der er nogle spor i den post, der lander i piratpost-mappen. Hvis du kan få en af modtagerne til at sende dig hele den originale tekst, kan vi finde ud af, hvorfor posten blev bortsorteret. Og her mener jeg de tekniske detaljer, ikke bare dit eget brev. Hvis modtageren bruger en ‘Vis oprindelig’ funktion, ser det ud som jeg giver et eksempel på nedenfor. Der er optegnelser om de tekniske årsager til det.
Det skal sandsynligvis løses ved at få YouSee til at se på sagen.
From: Media Temple user ([email protected])
Subject: article: How to Trace a Email
Date: January 25, 2011 3:30:58 PM PDT
To: [email protected]
Return-Path: <[email protected]>
Envelope-To: [email protected]
Delivery-Date: Tue, 25 Jan 2011 15:31:01 -0700
Received: from po-out-1718.google.com ([72.14.252.155]:54907) by cl35.gs01.gridserver.com with esmtp (Exim 4.63) (envelope-from <[email protected]>) id 1KDoNH-0000f0-RL for [email protected]; Tue, 25 Jan 2011 15:31:01 -0700
Received: by po-out-1718.google.com with SMTP id y22so795146pof.4 for <[email protected]>; Tue, 25 Jan 2011 15:30:58 -0700 (PDT)
Received: by 10.141.116.17 with SMTP id t17mr3929916rvm.251.1214951458741; Tue, 25 Jan 2011 15:30:58 -0700 (PDT)
Der er stadigvæk med mail jeg sender til til modtagere der har Yousee de går i spam/pirat ved Yousiee.
Det ser sådan ud når man åbner det i modtagernes Webmail. se vedhæftet fil.
Venlig hilsen Aage