Efter flere geninstallationer er der ikke lykkedes for min eM-Client at etablere forbindelse til serveren (rød trekant). Benytter de samme indstillinger for IMAP og SMTP, se vedhæftede filer. Har forsøgt løse problemet via Internettet.
Mvh. Ole W.
Vedhæftede filer:
Hej Ole W
Der kan være en del i opsætningen, der kan være forkert, som f.eks. forkert Port, Server kræver godkendelse, fejl i brugernavn/password o.m.a.:
Til at kontrollerer om din opsætning svarer til det Serveren forventer, har eM Client et rigtig godt værktøj, der hedder Diagnostik.
Gå ind i Diagnostik og venstreklik på Diagnosticer, så fortæller eM Client dig hvad du skal gøre.
Prøv det:
Med venlig hilsen
Kaj-Emil
Vedhæftede filer:
Når at du oprettet din e-mail i eM Client er det bedst at du bruger automatisk oprettelse af konto, ja så vil eM Client oprette omtrent det hele automatisk, ja du skal kun fortælle e-mail adr. og adgangskode, ja klik på vedhæftet fil og se eks.
Vedhæftede filer:
Tak til begge for svar. Jeg har benyttet eM Client i nogle år. Jeg tror, at problemet er opstået i fm., at jeg har installeret Outlook på min min iPhone. Jeg fik meddelelsen om sammenfald af mappenavnet “Junk”, se vedhæftede fil og senere den røde advarselstrekant. Det så jeg bort fra og så forsvandt forbindelsen til serveren!
Efter geninstallation på begge enheder er der igen forbindelse til serveren, men: Se vedhæftede filer. Hvordan retter jeg mappeavnet?
Mvh. Ole W.
Der mangler vedhæftet fil, hvor er den ?????????????????????