eM Client på W10, ingen forbindelsen til serveren

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af tips tips 2 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
ole w.646163
Abonnent

Efter flere geninstallationer er der ikke lykkedes for min eM-Client at etablere forbindelse til serveren (rød trekant). Benytter de samme indstillinger for IMAP og SMTP, se vedhæftede filer. Har forsøgt løse problemet via Internettet.

Mvh. Ole W.

 

 

Vedhæftede filer:

kaj-emil
Abonnent

    Hej Ole W

    Der kan være en del i opsætningen, der kan være forkert, som f.eks. forkert Port, Server kræver godkendelse, fejl i brugernavn/password o.m.a.:

    Til at kontrollerer om din opsætning svarer til det Serveren forventer, har eM Client et rigtig godt værktøj, der hedder Diagnostik.
    Gå ind i Diagnostik og venstreklik på Diagnosticer, så fortæller eM Client dig hvad du skal gøre.

    Prøv det:

    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil

    tips
    tips
    Registreret bruger

      Når at du oprettet din e-mail i eM Client er det bedst at du bruger automatisk oprettelse af konto, ja så vil eM Client oprette omtrent det hele automatisk, ja du skal kun fortælle e-mail adr. og adgangskode, ja klik på vedhæftet fil og se eks.


      ole w.646163
      Abonnent

        Tak til begge for svar. Jeg har benyttet eM Client i nogle år. Jeg tror, at problemet er opstået i fm., at jeg har installeret Outlook på min min iPhone.  Jeg fik  meddelelsen om sammenfald af mappenavnet “Junk”, se vedhæftede fil og senere den røde advarselstrekant. Det så jeg bort fra og så forsvandt forbindelsen til serveren!

        Efter geninstallation på begge enheder er der igen forbindelse til serveren, men: Se vedhæftede filer. Hvordan retter jeg mappeavnet?

        Mvh. Ole W.

         

        tips
        tips
        Registreret bruger

          Der mangler vedhæftet fil, hvor er den ?????????????????????

          Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.