Fejl 10 ox800ccc08

Ikke løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 11 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
anette9
Medlem

Hvad betyder denne fejlkode.  for et par måneder siden skiftede jeg bredbånd fra Telia, jeg har haft problemmer med  at sende E-mails, ikke at modtage mails.

der er opstået en ukendt fejl.

server smtp.gmail.com

protokol smtp

port 25

sikker ( SSL) nej

jeg ville blive meget glad hvis nogle kunne løse fejlen.

hilsen Kurt Hansen.

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Tips har ret i at der er en fejl i opsætningen af din konto til udgående post – hvilken netudbyder er du skiftet til – du skriver du skifter FRA Telia, men ikke hvorhen – det er vigtigt fordi de forskellige udbydere kan have forskellige opsætninger og du vil altid kunne se et eksempel på hvordan lige præcis din udbyder vil have det, på udbyderens hjemmeside.

    Ellers må lige til tasterne igen og fortælle hvem din udbyder er og hvilket mailprogram du anvender – så ser vi på det igen…


    anette9
    Medlem

      jeg er skiftet til telenor,jeg bruger Gmail

      tips
      tips
      Registreret bruger

        Og gmail fra googel, er opsætningen indstillet til imap eller en pop konto.

        Og hvilken mail program bruger du feks live mail ???????????


        anette9
        Medlem

          den er indstillet til imap

          server imap

          indgående post imap.gmail.com

          udgående post  smtp.gmail.com

          server port nummer

          udgående post 465

          indgående post 993

          jeg bruger live mail

          tips
          tips
          Registreret bruger

            Og ja jeg tror at det er lettest at du sletter din konto, og lader live mail 2011 oprette en ny konto automatisk, men er det kun live mail du bruger eller er det live mail 2011 du bruger ???????

             

            Hvis at du bruger live mail 2011, så gem alle de mail som du vil gemme, ja i en mappe feks. og så åbner du for opsætning og du sletter din gmail konto, og efterfølgende klikker du på at du vil oprette en ny konto, og det eneste at du skal skrive er din gmail adr. og marker med flueben at det er en imap konto, og så vil live mail 2011 oprette det hele fuldautomatisk, og så burde det fungerer super efterfølgende.

             

            Og du må ikke sætte en flueben ved manuel opsætning, men lad den gører det automatisk…………….

            tips
            tips
            Registreret bruger

              Du skal nærmest selv løse problemet, det er nok 100 % sikker at der er en fejl i opsætningen af din e-mail adr.

              Barer at der er en punktum forkert, ja så er der noget galt.

              Så du skal gennemgå opsætningen af mail adr og finde fejlen.

               

              Du kan modtage men ikke sende, og det er en typisk fejl ved forkert opsætning af mail adr.

                                                                                 ..Forum..

              tips
              tips
              Registreret bruger

                Og vi har så ikke rigtig hørt til om du har fået løst problemet.

                 

                                                                             ..Forum..

                ..Forsiden..

                Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.