Fejl i kode for adgang til Windows Live mail 2011

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 12 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
HLSP
Medlem

Jeg har i forbindelse med opsætningen af Windows Live Mail 2011 i Windows 7 Home edition, til min internetleverandør, fået lavet en fejl i forbindelse med adgangskode til Windows Live Mail, og kan ikke få adgang.

Kan dette problem løses uden at Windows Live Mail skal slettes og geninstalleres.

Alle programmer er preinstalleret på maskinnen og der medfølger cd til genopretning.

 

Med venlig hilsen

Henrik Poulsen

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Du kan jo starte med at slette din konto og oprette den påny – derved vil alle informationer friske og opdaterede.

    Alternativt kan det være nødvendigt at rette henvendelse til internetleverandør og bede om en midlertidig adgangskode som du kan bruge til at rette fejlkoden med.


    HLSP
    Medlem

      Jeg har desværre ikke nået en løsning, jeg har flere gange slettet kontoen og oprettet en ny, i det jeg følger vejledningen fra Stofa, til netop Windows Live Mail 2011, men det er ikke lykkedes.

       

      jan larsen
      jan larsen
      Supporter

        Selvfølgelig kan du forsøge at slette wlm – det er et helt ordinært program der lader sig slette uden fikumdik og lige så gerne lader sig genindstallere, men jeg kunne da godt lige tænke mig at se din kontoopsætning og se om jeg kan finde en evt. fejl i dine indtastninger – tit er det en lille dum overset ting der bremser det hele!!

        Jeg har selv engang bøvlet i mange timer med en mailkonto ind tiljeg fandt ud af at jeg havde costumer i stedet for customer (eller også var det omvendt).

        Du kan jo undlade at skrive din fulde mailmadresse og i stedet skrive xxx@din udbyder.dk og selvfølgelig også undlade dit password….


        HLSP
        Medlem

          Hej Jan.

          Nu har jeg fået løst problemet, jeg kontaktede Stofa, og det viste sig af der var en tredje adgangskode til mine mail i systemet, som jeg ikke kendte og ikke tidliger har brugt, (eller vidst skulle bruges), samtidigt var der et bogstav i mit logon/brugernavn der skulle ændres fra et s til et m.

          Så nu er systemet i drift. Tak for indsatsen

          Med venlig hilsen

          Henrik Poulsen

           

          Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.