Fejl nr.: 0x800ccc0e

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Jørgen Jørgensen 13 år, 1 måned siden.
Oprettet af
Jørgen Jørgensen
Medlem

Jeg kan ikke sende e-mail, fejlmeddelelse: der kunne ikke etableres forbindelse til serveren (konto “pop3.mail.dk” smtp server: “stmp server: “smtp.mail.dk” fejl nr.: 0x800ccc0e.

Det er XP pro og Microsoft Outlook 2000 jeg bruger, det har virket lige til en geninstallation, af begge dele, kan det være portnummeret, til smpt serveren det er galt med, den står til 587 i min opsætning.

Há  det godt 😉

Jørgen Peter  

Kære venner. 

Jeg kan ikke rigtig se der er flere oplysninger at tilføje, jeg er ærlig talt lidt skuffet, over det nye tiltag med  “Spørg os service” det gamle var meget bedre, selv om det også kunne tage lidt tid.

Med venlig hilsen

Jørgen Peter

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Jeg er da ked af du er lidt utilfreds – men der er rigtig mange spørgsmål af tage sig af, så der kan desværre godt gå lidt tid før der er respons. Beklager….

    Hvis ikke problemet har løst sig ved et sidste indlæg – opret ny konto – kan du prøve at ændre portnummeret til 25, der er det normale portnummer til en udgående smtp-server.

    Ellers må du få det præcise nummer ved at henvende dig til din udbyder – det kan variere lidt, men portnummer 587 er jeg aldrig før faldet over…

    Kære venner.

    Portnummer 25 virker heller ikke, opret ny konto virker heller ikke, afinstallering og geninstallering af hele officepakken, gi´r heller ikke noget, for nogen tid siden, havde jeg samme problem, da fik jeg opgivet et portnummer omkring 250 jeg kan ikke huske det exakte.

    M.v.h.

    Jørgen Peter


    anba
    Medlem

      Har selv for nylig oplevet samme problem. Løsning: opret en ny konto – og slet derefter den gamle.

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.