Flytte mails Outlook 2007

Løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Tips3 12 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
Ibnpc
Medlem

Kører win7 og office 2007.

Jeg har eksporteret mine mails over på en extern harddisk og vil flytte dem igen over på ny pc. Jeg trykke importer og vælger hvor den skal hentes, men så kommer der et skilt frem ” Der blev nægtet adgang til filen. Du har ikke den nødvendige adgangstilladelse til filen.pst”

Hvad gør jeg ???


Tips3
Medlem

                  Modsat metode.

    Du har jo åbnet din externe harddisk i en vindue på skærmen, og du højreklikker på den emne som du vil flytte og klikker send til, måske skrivebordet i første omgang, og så kan musemarkøren jo skubbe dem over i mail programmet feks.

    Eller at dine mail ligger i en mappe i dokumenter, og du kan klikke på dem der og åbne dem derfra, en mail behøver ikke at ligge i Live mail 2011 feks. for at du kan åbne den.

    Men smag og behag afgør jo hvor at du vil have dine mail.

     


    Ibnpc
    Medlem

      Hej Lotto

      Tak for dit svar, det gemmer jeg lige.

      Jeg har igen forsøgt mig men med en usb nøgle og i tredie forsøg er det lykkes.

      Hvordan og hvorfor ved jeg ikke

      Hilsen Ibnpc


      Ibnpc
      Medlem

        Hej Lotto og andre

        Nu har jeg fundet noget på Microsoft som kunne sparet mig for ,måske, alle problemerne med overførsler .af Outlook og diverse filer, fra en gammel pc til en ny pc.

        På Deres hjemmeside har jeg fundet “Easy transfer” eller på dansk “Let overførsel. Der er endda vist en video hvordan man gør.

        Det har hjulpet mig og kan sikkert også hjælpe andre.

        Hilsen Ibnpc


        Tips3
        Medlem

                       Hej Ibnpc

           

          Kan du også hjælp andre med en link til Easy trasfer hos Microsoft

           

           


          Ibnpc
          Medlem
            Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.