Indgående mails afbrudt

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
svend frandsen
Abonnent

Der er problemer med indgående post. Kan sende, men ikke modtage. Thunderbird – Windows 10. Bruger pop3. Opsætning er den samme som bruges på en anden PC, der kører helt uden problemer. Har prøvet at afinstallere og geninstallere, men uden resultat. Ligger det slettede program stadig på PCen? Det er samme indhold, der dukker op, når jeg geninstallerer. vh Svend Frandsen

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Indholdet ligger som en lille database, der ikke slettes, når du afinstallerer programmet.

    Der må være noget galt i din POP3 opsætning. Jeg vil anbefale at slette den helt, og sætte det op fra bunden med anvisninger fra din internetudbyder (hvor posten hentes).

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.