Ingen billeder i mails

Ikke løst
Dette emne indeholder 14 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
ricmik44
Abonnent

Efter installation af Win 10 får jeg ingen billeder – kun en hvid firkant med rødt kryds – i mine mails fra bl.a. COOP.

Mangler jeg et program, eller skal jeg rette i nogle indstillinger ?

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hvilket mailprogram bruger du?


    ricmik44
    Abonnent

      Hej Christian

      Jeg bruger det “indbyggede” i Win10

       

      mvh / Richard M Mikkelsen

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Er problemet det samme med alle mails?


        ricmik44
        Abonnent

          Ja, jeg har ganske vist IKKE modtaget mails med private billeder, kun tilbud fra div. leverandører (COOP og “Velkommen til Win 10” fra Microsoft).

          Overskriften er jo lidt villedende:D”

          Denne mail er udviklet til at fungere på Windows 10-enheder

          mvh / R M Mikkelsen

           

          Denne mail enne mail er udviklet til at fungere på Windows 10-enheder.

          Denne mail er udviklet til at fungere på Windows 10-enheder.

           


          ricmik44
          Abonnent

            Jeg har netop konstateret, at problemmet IKKE findes, når jeg åbner mails i Google- gmail.

            Så efter min ringe mening må det være et Win 10 problem og ikke min opsætning.

            Min pc er 64 bit, jeg mener at den FlashPlayer der følger med Win 10 er 32 bit, kan det have en betydning ?

             

            mvh / R M Mikkelsen

            Christian Bugge
            Christian Bugge
            Registreret bruger

              Hej igen

              Det har næppe noget at gøre med Flash Player, men det er meget sandsynligt, at det er Windows Mail-klienten, der skjuler eller fjerner billederne.

              Kan du tage et skærmskud af en mail, hvor problemet ses?


              ricmik44
              Abonnent

                Vedhæftede klip er det eneste det er lykkedes mig at kopiere.

                Når jeg tager et skærmskud får jeg hver gang et skud af denne side jeg skriver på netop nu, et nyt problem ??

                mvh / R M Mikkelsen 

                Christian Bugge
                Christian Bugge
                Registreret bruger

                  ricmik44
                  Abonnent

                    Hjælper desværre heller ikke, Jeg laver en “print screen”, går til paint og taster “ctrl + v” men der bliver intet indsat, jeg prøver med højreklik på musen det giver samme negative resultat, og til slut prøver jeg “indsæt knappen” i paint med endnu et negativt resultat.

                     

                    mvh / R M Mikkelsen

                    Christian Bugge
                    Christian Bugge
                    Registreret bruger

                      Prøv med IrfanView: http://download.cnet.com/IrfanView/3001-2192_4-10021962.html

                      1. Installér (husk at fravælge tilbud) og start programmet.

                      2. Klik Options > Capture/Screenshot…

                      3. Klik Start

                      4. Tryk på Ctrl+F11 for at tage skærmskuddet.

                      5. Klik File > Save, og gem billedet et sted, du kan finde det.


                      ricmik44
                      Abonnent

                        Det hjalp, vedhæftet skærmskud.

                         

                        mvh / R M Mikkelsen

                        Christian Bugge
                        Christian Bugge
                        Registreret bruger

                          Hej igen

                          Jeg har brug for et skærmskud, hvor jeg kan læse indholdet.


                          ricmik44
                          Abonnent

                            Hej Christian

                            Ja, det hjælper altid på forståelsen, at man kan læse hvad problemmet er, så her er et lidt bedre “skud”

                            mvh / R M Mikkelsen

                             

                            Christian Bugge
                            Christian Bugge
                            Registreret bruger

                              Hej igen

                              Jeg beklager det sene svar.

                              Du kan sandsynligvis løse problemet ved at oprette en ny brugerkonto. Prøv med en lokal konto først, og se om det løser problemet: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-10/create-a-local-user-account-in-windows-10

                              Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.