Kontaktpersoner er væk..i Office 2007

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  kaj-emil 7 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
4930125692
Abonnent

Mine kontaktpersoner er væk i Outlook 2007. Der er kommet en Icloud fane ind som kan vælges i stedet for kontaktpersoner, og her har de været, men efter en systemgendannelse 12 dage tilbage, var de også væk her.

Jeg har dem stadig som g-mail kontakt personer, men jeg har forsøgt at eksportere den tilbage til Microsoft office 2007 kontaktpersoner, men uden held. Jeg kører Win. 10-64 bit, og det er efter jeg har opgraderet fra Win 7 at mine problemer er begyndt..

 


kaj-emil
Abonnent

    Hej E.J.

    Jeg viser her, hvordan du laver en csv-fil af dine Google-kontakter (se billedet)..

    1: Gå ind i din Google-mail (på nettet), venstreklik på Gmail og Kontaktpersoner.

    2: Venstreklik på Flere og på Eksportér (på billedet der dukker op).

    3: Venstreklik på GÅ TIL DET GAMLE KONTAKTPERSONER.

    4: Venstreklik på Mere og Eksportér.

    5: Venstreklik på Eksportér. På billedet der fremkommer venstreklikker du bare på OK, og din csv-fil vil ligge i din mappe Overførsler(Download) med filnavnet Contacts.csv.

    Jeg gør opmærksom på, at Outlook 2007 er en “mindre sikker app”. og vil derfor anbefale, at du installerer din mail-konto på Mail(Outlook), der fulgte med din Win.10 installation.

    Håber det er til nogen hjælp?

    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.