Hej, hjælp ønskes/søges. Efterhånden fylder mine mails en del og jeg vil gerne flytte/delvis kopiere en stor del fra min stationære PC til min eksterne harddisk.
Bruger i dag XP, Office Outlook 2003/Internet Explorer 8.
Hvordan gør jeg det nemmest ?. Jeg er ikke verdensmester hvorfor tydelige forklaring –uden mange fagudtryk– ønskes -tak-.
Mh. Gerd
Hej Gerd,
Når det kun er en del af dine e-mails, der skal flyttes til din eksterne harddisk, kan du blot markere de mails du ønsker at flytte, trykke på CTRL og C samtidigt og derefter åbne din eksterne harddisk i Windows Stifinder, hvorefter du her trykker på CTRL og V samtidigt. Nu kopieres dine e-mails til harddisken – vær opmærksom på at dette kan tage tid, uden at computeren tydeligt viser dig at den arbejder.
Efter dette skal du naturligvis slette de flyttede e-mails i Outlook. Derfor skal du undgå at ‘fjerne’ markeringen så at sige – så du blot kan trykke på Delete-knappen på tastaturet.
Held og lykke med det!