Mangler alt i mine mapper i Outlook 2010

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
toxo431551
Abonnent

Efter jeg har opgraderet fra windows 7 til windows 10 har jeg så også fået den nye Hotmail.com (Outlook) version. Alle mine oprettet mapper er også i den nye version, men i over halvdelen af dem kommer mine e-mnail som jeg har lagt i dem ikke frem når jeg trykker på mappen. Der kommer en tekst i højre side af mappestien hvor der står Der er intet af vise. Hvor og hvordan får jeg de e-mail frem som ligger i disse oprettet mapper.

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej Ruba

    Bruger du det indbyggede mailprogram i Windows 10 til at læse mails fra Outlook.com/Hotmail, eller tilgår du din mail via browseren?

    Du må meget gerne medtage et skærmskud af dit mailprogram og mappestrukturen i dit svar.


    toxo431551
    Abonnent

      Hej Christian.

      Jeg ved ikke lige hvad du mener med hvordan jeg tilgår mine mails, om jeg bruger det indbygget mailprogram eller via browseren.

      Efter jeg har trykket mine apps frem i venstre side trykker jeg på den apps der hedder mail, også kommer mit mail program frem på skærmen.

       

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.