Meddelelsen kunne ikke sendes server fejl 550

Løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  yvonneole 13 år siden.
Oprettet af
yvonneole
Medlem

Jeg Får hele tiden en meddelelse om at, der opstod fejl under behandling.

Meddelelse kunne ikke sendes, Server fejl 550

Windows live mail fejl id Ox00ccc79. Det viste sig at e-mail adressen var forkert det er nu rettet til den rigtige adresse.

Hvordan undgår jeg den popper op hele tiden når jeg åbner live mail.

Yvonne Bech


yvonneole
Medlem

    Det er idag en uge siden jeg sendte mit spørgsmål. Kommer det snart et svar? I der tidligere system gik der højst 3 dage så var der et svar. Jeg synes ikke det her system er særligt godt. Vh Yvonne Bech

    Tao
    Tao
    Supporter

      Hej Yvonne,

      Undskyld den lange svartid, men vi har haft rigtigt travlt i forummet.

      Vil du ikke prøve at sende et skærmbillede af problemet?


      yvonneole
      Medlem

        Det vil jeg gerne, så jeg forsøger at sende dig et skærmillede. Det har jeg ikke prøvet før, så jeg håber det lykkedes.

        Venlig hilsen Yvonne

        Tao
        Tao
        Supporter

          Det vil formentligt kunne løses hvis du fjerner din emailadresse fra Windows Live Mail og indsætter den igen. Det gør du ved at højreklikke ved dit kontonavn i panelet til venstre og vælge Fjern konto. Bekræft ved at trykke OK.

          Indlæs kontoen igen ved at trykke på Ny konto.


          yvonneole
          Medlem

            Det har jeg foesøgt og det virker ikke. Jeg har prøvet at fjerne emailadresse fra TDC og livemail men uden effekt.

            VH

            Yvonne

            Tao
            Tao
            Supporter

              Er det lykkedes dig at fjerne e-mailadresserne?

              Hvis dette ikke hjalp er det nogle oplysninger ved din e-mailadresse der er forkerte og blokerer for dig. Dette skal du have fat i TDC, da det er deres servere det kører igennem.


              yvonneole
              Medlem

                Jeg vil prøve TDC.

                VH Yvonne

                Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.