Outlook 2003

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 12 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
TIJ
Medlem

Jeg har fået eget domæne og dermed mulighed for flere mailadresser. Jeg kan dog ikke tilføje de nye e-mail konti i programmet, hverken som IMAP- eller POP3-mails. Er der nogen der kan hjælpe, hvordan jeg løser problemet?

På forhånd tak

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Der skulle ikke være noget i vejen for at den gamle outlook kan håndtere flere mailadresser og med fare for at foreslå noget helt elementært lige som elektrikkeren der sætter stikkket i kontakten efter at være tilkaldt til et ‘defekt’ elaparat.

    Du har selvfølgelig oprettet dine nye mailadresser på dit eget domæne efter gældene forskrifter før du vil tilføje dem i outlook – og du er selvfølgelig også meget opmærksom på at det er de præcist rigtige parametre på de nye adresser du indtaster i outlook.

    Ber om undskyld hvis alt dette ER i orden og hvis det stadig ikke duer må vi prøve at tage den derfra….


    TIJ
    Medlem

      Tak for hjælpen Jan. Jeg har fået løst mit problem med hjælp fra et familiemedlem. Der var godt noget galt med et af parametrene, og alt er nu heldigvis ok.

      Med venlig hilsen

      Teddie I. Jensen

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.