Outlook 2010

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 11 år, 12 måneder siden.
Oprettet af
bent westen
Abonnent

Det sker jævnligt når jeg sender mail til flere adresser, enten fra adressekartoteket eller som gruppe, så er der en eller flere som ikke får mailen. Hvad kan problemet mon være?

Din løsning med forkert adresse eller lignende tror jeg ikke helt på, da adresserne fra kartotek fungerer fint ved mail kun til den pågældende. Der er ; mellem adresserne.

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Med fare for at blive upopulær vil jeg hævde at der kun er 2 mulige forhold der gør sig gældende her.

    1: mailadresserne der ikke modtages er simpelthen forkerte eller ikke mere aktive – husk der skal ikke mere end et forkert tegn elle bare et utidigt mellemrum til før mailen ikke kan leveres.

    2: der kan være brugt en forkert seperator mellem de enkelte mailadresser og også her kan et manglende eller for meget mellemrum være altafgørende. Den rigtige seperator er: [email protected]; [email protected]; mail3….

    Gå dine mailadresser og indtastningen efter med en tættekam og se om ikke der er en mening med galskaben et eller andet sted…

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.