Outlook afviser

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 13 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
ole.hansen
Medlem

Jeg kører W7 Outlook #12.0.6539.5000. Alt skulle være fuldt opdateret.

Når jeg får en e-mail og der i den er et felt, hvor man skal hente noget på Internettet får jeg: “Handlingen er blevet blokeret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt Systemadministrator“. Forsøger jeg det samme direkte på severen, så får jeg ingen afvisning. Jeg har konstateret det over en måned nu.

Det ser jeg som problemet er i Outloook eller i denne kald. Der mangler måske et flueben et sted eller der er sat et for meget. Jeg har selvfølgelig kigget i indstillinger for om der var noget.

Kan jeg få lidt hjælp. På forhånd tak.

mvh/Ole Hansen

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Hvis du med felt mener at det er er et link til en hjemeside du ikke kan åbne er det sandsynligvis en fejl i din registreringsdatabase som du kan udbedre ved at downloade en lille fil fra denne side:

    http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm

    Det er filen lidt ned på siden du skal bruge. Den hedder :’htm/html_associations_fix.zip’

    Download filen til et vilkårligt sted på harddisken, udpak og kør den – genstart pc og fejlen burde være rettet.

    Filen er oprindelig skrevet til win xp, men den fungerer lige så godt med både vista og win 7


    ole.hansen
    Medlem

      [quote=ole.hansen]

      Jeg kører W7 Outlook #12.0.6539.5000. Alt skulle være fuldt opdateret.

      Når jeg får en e-mail og der i den er et felt, hvor man skal hente noget på Internettet får jeg: “Handlingen er blevet blokeret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt Systemadministrator“. Forsøger jeg det samme direkte på severen, så får jeg ingen afvisning. Jeg har konstateret det over en måned nu.

      Det ser jeg som problemet er i Outloook eller i denne kald. Der mangler måske et flueben et sted eller der er sat et for meget. Jeg har selvfølgelig kigget i indstillinger for om der var noget.

      Kan jeg få lidt hjælp. På forhånd tak.

      mvh/Ole Hansen

      [/quote]

       

      Jeg takker for svaret. Det tog lidt tid, da jeg ikke har været hjemme og der har være nedbrug på husnettet. MANGE TAK

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.