Overfør Email til en Mappe

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 12 år siden.
Oprettet af
2819619772
Medlem

Har fået en Email fra min Læge som jeg gerne

lægge i en mappe hvordan gør jeg ?

På forhånd tak for hjælpen

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Det kommer lidt an på hvad du har tænkt dig – en mappe i dit mailprogram (oplys venligst altid den slags!!) eller om du mener en mappe i stil med de andre mapper på pc’en som du kan tilgå via stifinder…

    Det er ret enkelt at oprette nye mapper i dit mailprogram ved at højreklikke på din konto og så bare vælge ‘ny mappe’. Den kommer så til at stå nedenunder de øvrige mapper som f.eks. ‘indbakke’, ’slettet post’ m.m. og du kan så nemt trække (hold v. museknap nede og træk) de mails over i den mappe som du ønsker – det er rigtigt godt at have orden i sin postkasse og det letter jo arbejdet når man skal finde en mail frem igen.

    Alternativt kan du oprette en regel for en bestemt type mails der sender dem direkte i en specifik mappe, men for at hjælp til dette må du lige oplyse mailprogrammet først idet der kan være nogen forskel på de forskellige programmer…


    2819619772
    Medlem

      Tak for hjælpen der er en nem løsning som jeg godt kan bruge

      tanken var at kunde flytte en Mail til en Mappe i Dokumenter

                               Hilsen og tak Hans

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.