Signatur

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 12 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
Erik Jensen
Medlem

Hvordan tilføjer jeg signatur i Windows Live Mail. Den løsning jeg får i hjælp. kan ikke bruges.

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Du skal først oprette en signatur før du får mulighed for at indsætte den.

    I almindelig visning – altså ikke ved oprettelse af ny mail – skal du klikke på det blå faneblad helt oppe i venstre hjørne og vælg så ‘indstillinger’ –> ‘e-mail’. Åbn nu fanebladet ’signaturer’ og opret en en signatur.

    Når signaturen er oprettet kan du sætte flueben i ‘føj signaturer til alle udgående meddelser’ eller vælge at indsætte signaturen på de enkelte mails (kan jo være du ikke behøver signatur på ALLE mails)

    Når du nu opretter en ny mail vælger du fanen ‘indsæt’ og klikker på ’signatur’.

    Du kan sagtens laver flere forskellige signaturer alt efter hvem du sender mails til og så vælge dem i denne menu.

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.