TDC -outlook

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  bentha 13 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
bentha
Medlem

Efter mange år somTDC-kunde er der nu problemer med mine e-mail. Alt har tidligere virket. Jeg kan på normal vis komme ind på min side i TDC. Her kan jeg bruge selvbetjening og PLAY.

Men hvis jeg vil se mine mails eller WEB-TV, og prøver at trykke mig ind, bliver jeg anmodet om ny log ind. Det gør jeg så, men nu siger man at det er forkert log ind nr. Jeg har flere gange talt med TDC om problemet. DE KAN IKKE HJÆLPE, og siger det er min PC der er noget galt med. Hvis jeg udleverer min kode til TDCs medarbejdere kan disse godt via deres PC godt logge ind i min mail boks med mit log ind. Hvad gør jeg.

venlig hilsen

bentha


bentha
Medlem

    Til ovennævnte spørgsmål kan jeg nu sige, at jeg har installeret Google Crome som ny standard browser, i steder for Internet Explorer.

    Det hjalp. Nu virker det hele. Jeg kan se mine mails og WebTV igen. Men hvad der var galt med Internet Explorer fandt jeg ikke ud af.

    Venlig hilsen mig selv

    Bentha.

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.