Windows Live Essentials 2012

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  user-403352 5 år, 1 måned siden.
Oprettet af
tue106
Abonnent

Microsoft lukkede af for denne programpakke d. 10. januar 2017 og sidenhen har jeg ledt efter programmet, fordi jeg stadig gerne vil kunne bruge Windows Live Mail, men alle steder hvor jeg prøver, er der lukket af for brugen af det. Findes programmet på en CD fra Komputer for alle og i givet fald hvilken, eller er der nogen der ved om man kan clone programmet fra en computer hvor det ligger på, eller lignende????

Svar gerne på    [email protected]


kaj-emil
Abonnent

    Hej

    Desværre – selv hvis du har installationsfilen wlsetup-web.exe – lader det sig ikke gøre, at installerer Windows Live Essentials 2012.

    På maskiner, hvor Windows Live Essentials 2012 er installeret, vil programmerne virke.

    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil


    user-403352
    Registreret bruger

      Har nogen erfaring med overførsel af post fra gammel til ny pc, når man har brugt Windows Live Mail?

      Jeg havde sat hak ved, at der skulle gemmes en kopi af min meddelelser på server og troede, at det betød, at jeg som hidtil ville have adgang til mine mails på denne server efter overflytning. Men ak. – Alt hvad jeg havde arkiveret i forskellige mapper på serveren, er nu kun tilgængelig fra den gamle pc. Iflg. min internetudbyder (Altibox) har serveren været en eller anden form for lokal løsning.

      Det er jo en god anledning til at få lavet en probat oprydning i sine gamle mails; men der er mails, jeg stadig har brug for, så jeg er nysgerrig efter at høre, om der skulle være en mulighed for at hente mine mapper med over på den nye pc – uden alt for stort besvær.

      Mogens J


      kaj-emil
      Abonnent

        Hej Mogens

        Det er ret sikkert, at du har dine mails liggende på din gamle computer.

        KFA giver en vejledning til hvordan mails fra Windows Live Mail kan kopieres til en ny computer med mail-programmet eM Client (4/2019 side 73). eM Client kan hentes her https://fordelszonen.komputer.dk/programmer/em-client-free?_ga=2.37347872.1245774178.1552918370-644601435.1458316874

        Jeg har skrevet lidt om emnet i et tidligere spørgsmål:
        https://forum.komputer.dk/forum/e-mail/emne/mapper-fra-windows-live-mail-til-ny-mail/

        Med venlig hilsen

        Kaj-Emil


        user-403352
        Registreret bruger

          Tak. Det virkede!!

           

          Mogens

          Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.