Windows Live Mail 2011, Stave Kontrol

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
André Wolter
Medlem

Hej

Jeg har fornyligt opgraderet mit Windows Live Mail program fra 2009 til 2011 versionen. Jeg kan ikke få stavekontrollen til at virke, det gjorde den heller ikke i 2009 versionen. Der er jo godt nok nogle indstillinger for stavekontrol i programmet som jeg har prøvet alle sammen, men lige meget hjælper det. Som det kan ses på det vedhæftede billede er der jo en stor flot knap til formålet, men den bliver ikke aktiveret når jeg vil skrive en ny mail. Jeg kører Windows 7 med Officepakke 2007 på min nye computer. Kan i hjælpe mig ??

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Windows Live Mail leveres desværre ikke med dansk stavekontrol og spørg ikke om det logiske i det dét!!!

    Imidlertid kan du, ved at følge vejledningen i vedlagte link nemt og få lagt dansk stavekontrol ind. Læs vejledningen grundigt, så er det ikke så svært selv om det kan se lidt ‘langhåret’ ud… Følg vejledningen og det er klaret på under 10 minutter.

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.