Windows Live Mail 2012

Løst
Dette emne indeholder 8 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 11 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
ns7
Abonnent

Mit E-mail program er blevet opdateret til Windows Live mail 2012, efter opdateringen

er programmet på engelsk.

Hvordan får jeg programmet ændret til dansk?

mvh. Niels

jan larsen
jan larsen
Supporter

    I dit kontrolpanel bør du have en funktion der hedder ’sprogindstillinger for windows live’ og her kan du ændre på sproget.

     


    ns7
    Abonnent

      Problemet er at jeg ikke har en funktion “sprogindstillinger for windows live” i mit kontrolpanel. Jeg bruger Windows 7 Home, og problemet er først opstået i august md. da live mail blev opdateret fra live mail 2011 til live mail 2012.

      Jeg har spurgt andre der har samme problem i forbindelse med opdateringen?

       

      mvh. Niels Stidsen


      ns7
      Abonnent

        Hej tips

        Jeg ved ikke lige hvad du mener med dit svar??

        hilsen ns


        Anonym

          Hej ns.

          Nu ved jeg ikke hvilken os du bruger i xp og vista kan du finde det ved at du går til kontroldpanelet og  klassisk visning og der under finder du indstillingerne for sprog.

          Mvh.

          klaus

           

          Jeg håber at dette svar kan løse dit problem ???

          NB: husk at aktivere “bedste svar” når du har fået løst dit problem

          tips
          tips
          Registreret bruger

            Fejl                                                                          ..Forum..

            Jeg kom til og skrive noget der var forkert.

            Slettet på grund af fejl.


            ns7
            Abonnent

              Hej

              Jeg har været igennem alle indstillinger i kontrolpanelet, og alle sprogindstillingerne står korrekt.

              Jeg tror selv jeg mangler “sprogindstllinger for windows live mail” så mit problem er ikke blevet løst.

              mvh. ns.

              jan larsen
              jan larsen
              Supporter

                Hej ns

                Den sag her er vist blevet syltet et stykke tid og jeg ved jo så ikke om du er kommet nærmere en løsning på dit problem, men nu lader jeg som om det stadig består.

                Umiddelbart bør du kunne se den funktion i dit kontrolpanel hvis du har slået ’store ikoner til’ – alternativt kan du åbne din startknap og skrive ‘LangSelector’ i søgefeltet hvorved du får en lille boks op der kan ændre sproget i samtlige Live Essentiels programmer du måtte have installeret…


                ns7
                Abonnent

                  Jan Larsen

                  Jeg skrev til Microsoft i september måned, og fik det svar i løbet af 5 minutter som du beskriver i din besvarelse.

                  mvh. ns.

                  Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.