Windows live mail 2012/outlook.com

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Tao Tao 7 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
anne marie-fb9acf565a
Registreret bruger

Jeg benytter Windows Live Mail 2012.. ender på @live.dk.. desuden har jeg 2 andre mailadresser fra TDC, nemlig adslhome.dk og privat.dk)).

Nu får jeg mails fra Microsoft om at jeg senest den 30.6.2016 skal bruge Windows Mail appen i stedet for, men jeg har ingen konti, der ender på “.com”, så er det nødvendigt?

Min livemail ender jo på “@live.dk og ikke “@live.com.

Mvh

Anne Marie

Tao
Tao
Supporter

    Hej Anne Marie, 

    Du skal lægge så meget i selve endelsen – du kan ikke modtage e-mails i Windows Live Mail 2012 fra din live-mail-konto. Den skal du i stedet tjekke på outlook.com, indlæse i den indbyggede Mail-app i Windows 8.1 eller Windows 10. I Windows 7 findes disse mail-apps desværre ikke. 


    havdrup
    Abonnent

      Hej fra havdrup.

      Må det fra sidelinien være tilladt at stille et supplerende spørgsmål?

      Vil man, i WLM 12 på en Windows 7 pc, fortsat kunne modtage/sende mail fra en gmail konto, som er oprettet og kører under WLM-programmet? Eller …

      Med venlig hilsen

      Havdrup


      steff
      Abonnent

        Svar til Havdrup.

        Så vidt jeg kan se, er der ikke noget til hinder for at fortsætte med Gmail i WLM 2012 jævnfør dette link:

        http://answers.microsoft.com/da-dk/outlook_com/forum/oemail-oapps/windows-live-mail-2012-synkronisering-med/0b26280a-fc22-4c05-918a-94fc78a37e98

         

        Venlig hilsen

        Steff

        Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.