Windows Live Mail ERROR 3204

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  jorgenk 8 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
sessan2
Abonnent

Jeg har siden jul (26. DEC 2015) efter opgradering fra W7 til W10 ikke kunnet modtage eller sende mails fra min PC i Windows Live Mail (WLM). WLM fungerer dog på min iPhone, men jeg tør ikke tilslutte min iPhone til PC’en og synkronisere førend problemet er løst.
Har måttet oprette en ny mail-konto hos Microsoft, for overhovedet at kunne logge på min PC efter opgraderingen, og tilsyneladende virker den NYE mail på PC’en (og på mobilen).
MEN der er ca. 300 kontakter, som har min WLM e-mailadresse, derfor vil jeg selvfølgelig godt have den til at virke igen. (Kontakterne er forøvrigt forsvundet fra “Kontakter” i begge e-mail-kontiene – men jeg har fundet dem ved at søge på “personer” på “forstørrelsesglasset”, hvor de åbenbart har placeret sig et helt andet sted).
ERRORmeddelelse hver gang, jeg åbner min Windows Live Mail:
Kan ikke modtage eller afsende post: Server error: 3204, og et nr. 0x8DE20003.

Tro mig, jeg har læst adskillige “opskrifter” på nettet, været i skriftlig forbindelse med Windows Support, haft talrige telefonsamtaler med Microsoft Support, spurgt flere it-nørder, været ved nogle it-undervisere, samt forsøgt at få problemet løst hos et it-firma, der ellers løser it-problemer for mange erhvervsdrivende. MEN INTET HAR HJULPET!!!
KAN Komputer for alle HJÆLPE?


jorgenk
Registreret bruger

    Det er kendt at ha’ Sende problemer/outgoing mails med Windows Live mail 2012 (Windows 7). Det hjalp noget at opsætte konti efter WLM 11, men stadig problemer, dog til at leve med. Citat fra min prof webleverandør: “Sagen er den at Windows Live Mail er dårligt programmet og har svært ved at huske opsætningen. Op til 30% af opsætninger bliver ikke husket korrekt og i disse tilfælde er der ikke andet at gøre end at sætte op igen”. De foreslår i stedet ThunderBird, ok men jeg vil helst bruge windows.

    Kan nogen anbefale WLM 14, 15 eller 16 som bedre og mere driftssikre ? (De hedder nu Windows Essentials)

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.