WLM 2012 vs. Win 10 mail

Løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af tips tips 7 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

I Windows Live Mail 2012 kunne jeg selv ændre standard typografi, størrelse og farve, samt indsætte Smiley´s.

Jeg kan ikke gøre det i Windows 10 Mail.

Nogen der har en idé om hvordan jeg får min favorit typografi tilbage, samt Smiley´er)

Mvh.

 

tips
tips
Registreret bruger

    Ja du kan jo prøve thunderbird mail program, ja den kan det hele.

    Klik på link direkte til thunderbird.

    Thunderbird — Software lavet for at gøre mail nemmere. — Mozilla

     

    Hej Tips!

    Det ser godt ud med Thunderbird; meeeen, jeg har 241 kontaktpersoner i mit WLM 2012 arkiv.

    Dem kan jeg eksportere som vcf-filer, Tordenfuglen vil have dem i csv-filer (kommasepareret). Hvordan gør jeg det, har du nogen idé ?

    Mvh.

    tips
    tips
    Registreret bruger

      Det ved jeg ikke.


      kaj-emil
      Abonnent

        Hej Teknik

        Jeg blander mig lige en anelse:

        Hvis dit Win.10 er rigtigt konfigureret, vil dine Kontaktpersoner ligge i App’en Personer:

        Gå ind i Flisesystemet eller Alle apps og aktiver Personer. Herfra vil du kunne sende fra et hvilket som helst Mail-program, du har indstalleret.

        Du kan også her se noget jeg har skrevet i et tidligere indlæg.

        http://komputer.dk/forum/hjaelp-til-windows-og-programmer/e-mail/flytte-mails-og-kontaktpersoner

        Håber det er til nogen hjælp?

        Med venlig hilsen

        Kaj-Emil

         

        Hej Kaj-Emil!

        Jeg troede, fejlagtig, at jeg kunne skrive direkte fra adressebogen i Thunderbird, ligesom jeg kunne i WLM 2012.

        Det kan jeg så ikke, desværre.

        App´en Personer er flyttet til min proceslinje, og jeg vil skrive der fra.

        Tak til Tips og Kaj-Emil for hjælp.

        Mvh.

        Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.