Forum!!☺☺ Lukning 17.jan 2022??😥😥😭😭

Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  kaj-emil 2 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
kaj-emil
Abonnent

Det undrer mig unægteligt, at i i (KFA) vil nedlægge dette udmærkede Forum, som jeg har haft stor glæde af.

Det undre mig samtidig, at i har været så hemmelighedsfulde omkring dette “projekt”?😢😭

Det undre mig at det skulle være så svært for “redaktionen (KFA)”, at svarer på spørgsmål i Forum, hvis i har noget på hjertet, hvorfor i al verden skal det så foregå på en måde, hvor andre ikke kan følge med??

Nå men der er 10 dage tilbage, og her har jeg et par spørgsmål, der kan besvares af en HenrikClausen en Tips eller Keld M måske Pollurin eller andre, der har en stor praktisk viden omkring computer-problemer.

Jeg troede egentlig, at dette billede var computer-fis, men det er det måske ikke??

Med hilsen

Kaj-Emil

tips
tips
Registreret bruger

    Jeg vil også men at vi skal beholde forum i den nuhverende form, og at der må hverer nogle IT experter som kan fixe forum således at det virker med at der bliver sendt e-mail ved hver spørgsmål og svar igen, det virker nærmest helt utrolig at i ikke kan fixe forum således at der bliver sendt e-mail ved hver svar. Men det betyder jo at mange måske ikke kommer tilbage til forum og ser op til flerer svar, således at vi ved besked med hvad der virker i hvert enkelt tilfælde………………………

     

    tips
    tips
    Registreret bruger

      ..Vi støtter at forum fortsætter,……………………


      kaj-emil
      Abonnent

        Ja Tips tak for din indlæg i denne tråd, det er nu det gælder, for at bevare dette Forum.

        Det kunne være skønt, hvis der var andre, der synes, at det er en rigtig dårlig idé, at lukke dette Forum, og her i denne tråd vil give deres mening til kende.

        Med venlig hilsen

        Kaj-Emil

        tips
        tips
        Registreret bruger

          Ja det ville jo hverer en udmærket ting, hvis at der kommer en melding om hvorfor at forum skal nedlægges ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


          kaj-emil
          Abonnent

            Hej KFA’s redaktion-
            Platon – der var elev af Sokrates – anlagde i år 385 f.kr. et akademi lidt udenfor Athen, der blev undervist i filosofi/tanker/relationer.
            For at blive optaget på akademiet skulle man have læst/studeret mindst 10års matematik/naturvidenskab.
            Aristoteles – der var Alexander Den Stores lærer/rådgiver – havde gået her, og man må sige, at han gjorde det godt.

            Jeg er meget interesseret i at vide hvilke(n) filosofi/tanker/relationer KFA’s redaktion har gjort sig, da de besluttede, at nedlægge dette Forum??

            Er det ikke muligt, at redaktionen kunne delagtiggøre deres abonnenter/læsere om dette gerne her??

            Med venlig hilsen

            Kaj-Emil

            Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.