Virusbesk afviser download af ImgBurn

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 7 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Fra bladet 07-2016 afvises jeg når jeg vil hente programmet ImgBurn
Benytter “Sikkerhedspakken” fra YouSee, der også leverer Internet.
Har prøvet at deaktivere “Smart Screeen-firlter” I Internet Explorer – også forsøgt i Crome, men det er åbenbart Sikkerhedspakken der afviser?
Hjælp ønskes
På forhånd tak
Mvh. Bjarne
Se vedhæftede

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Prøv at slå anti-virus fra sådan:

    1. Åbn YouSee PC-sikkerhed

    2. Klik på Værktøjer.

    3. Klik Deaktiver alle sikkerhedsfunktioner, og bekræft.

    Slå anti-virus til igen samme sted, når programmet er installeret.

    Det hjalp ikke – dog åbner Internet Explorer en ny side med URL:

    http://cd-rom-archive.s3.amazonaws.com/content/files/SetupImgBurn_2.5.8.0.exe

    Men siden er blank og efter 20 min. med

     har jeg opgivet løsningen – mon der er en brist på URL’en – hjælp ønskes fortsat – på forhånd tak

    Mvh. Bjarne

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Det lyder som om, der er problemer med Internet Explorer.

      Prøv at nulstille browseren: 

      1. Klik på tandhjulet øverst til højre, og klik på Internetindstillinger.

      2. Skift til fanen Avanceret.

      3. Klik Nulstil…, læs hvad det indebærer, og bekræft.

      4. Genstart browseren og prøv igen.

       

      Hvis det ikke hjælper, så prøv med en anden browser, fx Chrome eller Firefox.

      Hej og tak – men, jeg fik exe-filen hentet via firefox – og åbner som administrator, installationen løber ca. ½ – hvorefter jeg får dialogboks:
      Setup could not be initialized. Please try again. (se vedhæftede)
      – Jeg skal måske opgive? Surt….

      Mvh. Bjarne

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Den mest sandsynlige årsag er igen anti-virus, der blokerer. Prøv at slå anti-virus fra som tidligere beskrevet, og kør installationsprogrammet igen.

        Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.