WinOptimizer 2020 manglende registrering

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  [email protected] 3 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Hej
Har hentet ovennævnte program i fordelszonen, men jeg får ikke svar fra Ashampoo når jeg skriver min mailadresse i feltet til aktivering.
Kan oplyse jeg har konto hos Ashampoo, og da jeg efter flere forsøg bad om at ændre min adgangskode, fik jeg respons og ændringen forløb uden problemer. Når jeg så igen forsøger, kommer der aldrig mail retur (Ej heller i spam, eller diverse mailbakker)
Hvad gør jeg forkert.
På forhånd tak

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Den nemmeste måde at løse problemet (der må skyldes et hysterisk spamfilter) er at logge ind på Ashampoo, og klikke på knappen “Show all license keys”, som du kan se her:

    Tak for svar – men det hjælper desværre ikke.
    Jeg får intet billede hvor jeg kan indtaste aktiveringskoden – Billedet står blot og venter (se vedhæftede) Hvis jeg lukke dette billede – sendes jeg fluks ud på skrivebordet.
    Hvis jeg trykker hjælp – kommer en, for mig svær side med engelske valgmuligheder..

    Bruger Yousee og deres indbyggede “spamfilter” hvilket jeg ikke kan regulere…
    Vh.

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Så vil jeg foreslå, at du opretter en Gmail-konto bare til det formål:

      https://accounts.google.com/signup?hl=da

      Det er gratis – og kan også bruges til at ignorere de nyhedsbreve, Ashampoo sender 🙂

      Hej igen – og tak. Fulgte dit råd og nu er programmet registreret.
      vh

      Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.