Jeg har installeret F-Secure sikkerhedspakke fra YouSee. Når jeg åbner “Online Sikkerhed” får jeg følgende besked: “Browserudvidelserne er ikke installeret eller slået til”. Under instillinger for browserudvidelser kom jeg ingen vejne. Jeg kontaktede derfor YouSee surpport og forsøgte over en måned, ved at stille spørgsmål, at få dem til at løse mit problem. Da jeg brokkede mig over , at YouSee ikke kunne hjælpe mig fik jeg følgende besked:”Sikkerhedspakken er en ydelse, som du har bedt om at få sammen med dit bredbånds abonnement. Hvis du ikke ønsker denne ydelse, er det muligt at få den opsagt”!
Jeg har brug for hjælp!
I.B.J
Har du prøvet at geninstallere sikkerhedspakken?
Ja! jeg har geninstalleret sikkerhedspakken. Jeg har også kontrolleret browserudvidelserne i Chrome og Explore. Det jeg ikke kan finde ud af er dett:
“Vælg den Windows-brugerkonto på hovedsiden, der skal redigeres og klik på INDSTILLINGER og vælg BROWSERUDVIDELSER!
Hvad er Windows-brugerkonto! INDSTILLINGER og BROWSERUDVIDELSER kan jeg ikke finde!
Venlig hilsen
I.B.J
Hej igen
Kan du tage et par skærmskud der, hvor du oplever problemer i processen?
Hej!
Jeg kom til at tænke på, om det ikke kunne være Google Chrome, der kunne havde indvirkning på browserudvidelsen?
Det jeg stadig ikke kan finde er: Dialogboksen INDSTILLINGER, hvor jeg skal vælge BROWSERUDVIDELSER, og GENINDSTALLER UDVIDELSERNE!”
Venlig hilsen
I.B.J
Jeg har brug for nogle skærmskud af de fejlmeddelelser du får, herunder browserudvidelser i Chrome.
Da min PC lige er blevet opgraderet til Windows 10, har jeg valgt at opsige min sikkerhedspakke hos YouSee og i stedet valgt en gratis sikkerhedspakke..
Jeg takker for dine svar.
I.B.J