Internet

Ikke løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 9 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
oz1ld
Registreret bruger

Jeg har købt en Sandstrøm powerline, men når jeg tilslutter den til nettet fra en af de ledige porte fra det udstyr jeg har fået fra fullrate, så dør internettet. når jeg ser på computeren, ser det ud til at der er fuld knald på nettet, men alligevel kan jeg først få forbindelse når powerlinken er frakoblet. Hvad ken der være galt?? Med venlig hilsen Leon

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej Leon

    Det burde uden videre fungere, når du tilslutter adapteren.

    Har du mulighed for at teste Powerline-systemet et andet sted, med en anden router?

    Hvis det fungerer, så prøv at nulstille din egen router.

    Hjælper det ikke, vil jeg anbefale dig at kontakte forhandleren.


    oz1ld
    Registreret bruger

      Hej. Tak for svaret. Jeg har nu fået en ny router fra min internetudbyder, og den fungere meget bedere. Nu kan jeg bruge computerne selvom powerlinken er tilsluttet. Men, men, nu sker der noget held andet. Nu spærer den ind imellem for indkommende mail, som jeg henter via “Live Mail” men bortset fra det virker det.

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Godt at høre, at du har fået has på det første problem.

        Det andet, lyder lidt mystisk. Hvordan blokeres Live Mail? Får du en fejlmeddelelse?


        oz1ld
        Registreret bruger

          Ja jeg får samme fejlmelding, som hvis jeg slukker for internettet.
          Men hvis jeg lukker ned for “Live Mail” for så at starte op igen med det samme kan jeg nå at hente mail inden fejlmeldingen kommer igen. Jeg syntes selv at det er mærkeligt, når alt andet virker.

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Hej Leon

            Beklager det sene svar. Jeg havde overset, at du havde svaret mig.

            Har du mulighed for at tage et skærmskud af fejlmeddelelsen til mig?


            oz1ld
            Registreret bruger

              Hej Christian.
              Tak for din tilbagemelding.
              Problemet er nu løst. Powerline er retuneret, og jeg har fået pengene retur.
              Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet, undskyld.
              Med venlig hilsen Leon

               

              Christian Bugge
              Christian Bugge
              Registreret bruger

                Intet problem! Godt at høre, at det fungerer nu.

                Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.