Internet explorer 10

Ikke løst
Dette emne indeholder 8 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  larsjensen 9 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
pripsky
Abonnent

Jeg har Windows 7 og Internet explorer 10 (vers. 10.00.9200.16798). Efter et “reklame angreb” som nu er løst, kan jeg ikke åbne Internet Explorer. Der sker simpelt hen ingenting. Da det er min foretrukne browser er det ikke helt rart. Jeg har renset komputeren for alle uønskede ting blandt andet med Malwarebytes Anti-Malware samt prøvet at reparere Explorer med programmer fra nettet. Intet har indtil nu virket. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg gør?


larsjensen
Abonnent

    Jeg bliver lidt nervøs, når du skriver, du har “forsøgt reparation med programmer fra nettet”, for hvad er det for en reparation med hvilke programmer!?

    Prøv at se screendump. Hvad sker der, når du dobbeltklikker på 2?
    Hvis der ikke sker noget, kan du, til en begyndelse, prøve at installere den sidste IE, som hedder 11. Du finder det her:  
    http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=40902

     


    pripsky
    Abonnent

      Hej Lars.

      Tak for at du vil kommentere mine problemer, Jeg har selvfølgelig ikke ukritisk surfet på nettet for at finde muligheder for at løse mit problem med Internet Explorer. De fleste som vil hjælpe med at løse problemerne henviser næsten altid til køb af et ellerndet program (RegClean Pro og CureClean.Pro). Jeg har prøvet RegClean Pro og dermed renset min komputer. Jeg har også været inde på Microsoft siden  “Sådan reparerer eller geninstallerer man Internet Explorer på Win 7, Win Vista og Win XP. Intet har hjulpet.

      Den sti som du har angivet til Version 11 har jeg desværre ikke kunnet gøre brug af. Programmet sagde: Denne version understøttes ikke af din version af Windows (Windows 7 64 Bit). Jeg har i stedet downloaded/installeret (IE11 – Windows 6.1 x64 – da – dk. exe). filen Iexplore. exe har jeg fundet i både Programmer og Programmer (x86).  At taste på begge hjælper intet.

      Hvad gør jeg så?


      larsjensen
      Abonnent

        Jeg vidste ikke, du brugte 64 bit. 
        Jeg ved ikke, hvad Windows 6.1 er (skrivefejl?), men det rigtige IE er her:
        http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=40901

        Hvis det er den, du lige har installeret, og det stadig ikke virker, kan der være knas med dine systemfiler; en nem måde at tjekke det på er en scanning: Kør en “kommandoprompt som administrator”, skriv sfc /scannow (husk mellemrum), tryk “enter”. 

        Christian Bugge
        Christian Bugge
        Registreret bruger

          Prøv at opgradere til Internet Explorer 11 og se, om det hjælper: http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/download-ie


          pripsky
          Abonnent

            Hej Christian.

            Jeg tror snart jeg har prøvet alle de muligheder der findes for at få Internet Explorer til at køre.Jeg har fulgt alle de råd som angives f. eks at køre sfc /scannow som administrator, men intet sker, kun et lille blink og derefter ingen synlige reaktioner. Jeg har ligeledes fjernet min Internet Explorer 11 og forsøgt at dow loade progrrammet efter din angivelse (sti). Men der kunne installationen ikke gennemføres. I henhold til “Fejlfinding i Internet Esplorer” skal der downloades den samme version som ens styresystem DVS sige 64 Bit. Jeg har Windows 7 Home Premium, 64 Bit Service Pack 1. Jeg har derfor igen downloaded (IE11-windows6.1 x64.da.dk.exe) som vel må være den rigtige. Komputeren konfigurerede derefter planmæssigt men derefter med samme negative resultat. Jeg har TeamViewer installeret. Tror du der er een som kunne tænke sig at overtage min komputer og som kan få den til at makke ret. Jeg tror snart jeg opgiver sagen.





            pripsky
            Abonnent

              Hej Christian.

              Jeg tror at der er noget grundlæggende galt i min Windows. Nu kan jeg end ikke taste på en markeret sti og komme på en hjemmeside. Skal det virkelig være nødvendigt at geninstallere Window, eller er der andre muligheder. Kan det ligge i registreringsdatabasen?.

              Preben

              Christian Bugge
              Christian Bugge
              Registreret bruger

                Det kan vi ikke udelukke. Har du prøvet at køre en fuld scanning med anti-virus og anti-malware? Er Windows fuldt opdateret?

                Det var en sej kamp for at få Internet Explorer til at virke. Inden jeg lukker sagen vil jeg høre, om du har nulstillet IE fra Windows’ internet-indstillinger, som vist på vedlagte skærmskud?

                Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.