Internet explorer 10,0

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Christian 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
svingbroen
Registreret bruger

Vort styresystem er windows 7, og jeg har lige opgraderet IE 8,0 til samme 1o,o betaversionen, og siden er alt gået galt.

Programmet kan ikke startes, meddeles i en boks, der samtidig fortæller , at microsoft forsøger at finde årsagen.

‘Der er imidlertid intet sket.

Jeg kan ikke finde IE under tilføj/fjern i kontrolpanel, således jeg kunne slette 10,0 denne vej, så jeg kunne komme tilbage til 8,0 versionen, der virkede fint

Altså resultatet er, at jeg ikke mere kan bruge IE.

Jeg håber på hjælp fra enten andre læsere eller Komputer på hvad jeg skal gøre-

På forhånd tak !!!

Min mail-adresse er: [email protected]


Christian
Medlem

    Hej. Ja nu skriver du jo ikke hvad styresystem det er, men i de mest brugte er der et sted der heder systemgendannelse, der skal du ind og forsøge at gendanne din pc til et tidspunkt før det gik galt, den viser de mulige datoer og der vælger du en og prøver, måske du med et forsøg er heldig ellers prøv en anden dato. vh

    jan larsen
    jan larsen
    Supporter

      Det må være explorer 9 beta du mener – der findes ikke nogen version 10 endnu – heller ikke i beta….

      Du skal – inde i tilføj/fjern – aktivere funktionen der hedder ’slå windows funktioner til eller fra’ og her vælge at fjerne explorer 9 beta – så kommer du tilbage til den gode ‘gamle’ version 8.

      Og til Christian – jow, der står faktisk win7 allerede i første linie!!


      Christian
      Medlem

        Ja sørme så.:)

        Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.