Hej
Jeg bruger normalt den nye browser Edge, som er standard i Windows 10, men nogle gange er det nødvendig, at bruge forgængeren Explorer f.eks. til TV2 play, men også til andre ting. Mit problem er, at når jeg kommer ind på siden dukker der en box op med en gul advarselstrekant, hvor der står følgende: Scriptfejl Der opstod en fejl i scriptet på denne side. Fejl:Script error. Man skal så vælge ja eller nej til at fortsætte, og lige meget hvad man vælger, er boxen næsten ikke til at slippe af med. Er der nogen der kan hjælpe?
Mvh
Leif P
Hej Leif,
Microsoft Edge har masser af potentiale, men desværre også en række børnesygdomme.
Men forsøg følgende. Åbn startmenune og skriv internetindstillinger i feltet og tryk på Internetindstillinger. Vælg fanen Avanceret. Rul ned til Browsing og sæt hak ved Deaktiver script-fejlfinding (anden) og Deaktiver script-fejlfinding (Internet Explorer). Et hak betyder at der ikke gennemføres fejlfindingen ved scriptfejl.
Hej Tao
Tak for dit svar — men der var sat hak begge steder, så problemet er ikke løst.
Jeg håber der findes en løsning.
Mvh
Leif
Hejza jeg er intresseret i at vide, hvad man gør når man har et system der ikke vil instalere windows 10 det kan min com ikke den kører med windows 7 i øjeblikket
mvh
yvonne 🙂
Hej
Jeg ved ikke hvad der er sket, men du er kommet ind i mine spørgsmål og svar.
Du må forsøge igen.
Leif
okay jeg ved ikke hvordan man gør her
Hej,
Yvonne: For at oprette et spørgsmål skal du gå til http://www.komputer.dk/forum. Her vælger du en passende kategori, at placere dit spørgsmål i. Tryk dernæst på Stil et spørgsmål øverst. Hvis du har yderligere problemer med fx hvordan du skal stille dit spørgsmål eller hvordan du tager skærmbilleder, så vil jeg anbefale dig at tage et kig på vores introduktion til forummet: http://komputer.dk/forum/godt-i-gang-med-sporg-os-forum
Leif: Tag et kig på min kollega Henriks svar: http://komputer.dk/forum/teknisk-pc-hjaelp/din-pc/script-fejl
Hvis ikke denne løsning virker, så forsøg dig videre med Microsofts guide til formålet: https://support.microsoft.com/da-dk/kb/306831